Advobiz har udviklet et koncept der kan sikre din virksomhed betaling for udført arbejde og solgte produkter.
Konceptet hjælper dig med at sørge for at regningerne både bliver skrevet ud og fulgt op.
Når du kender reglerne, kan du sørge for at rykkere, inkassovarsel osv. opfylder de gældende krav, og du kan dermed overholde de gældende tidsfrister.
Når konceptet er implementeret vil du straks opleve en bedre likviditet. Med brug af standardbreve m.m. kan du sikre at en fordring nemt og billigt kan gå direkte videre til inkasso, hvis der ikke betales.
Ring med det samme og lad os få styr på dine rykkerprocedurer.
Prisen for konceptet afhænger af virksomheden og af hvor der skal al ændres.
Standardpakken koster 3.900 kr. + moms og indeholder møde el. telefonsamtale med direktøren om rykkerpolitik. Udarbejdelse af standardbreve til jeres virksomhed, og specialtilrettet skriftlig oversigt (opskrift/vejledning) over den procedure, der skal følges. Desuden medfølger en telefonsamtale med bogholder omkring indføring i og brug af systemet.
Advobiz anbefaler desuden en grundigere implementering, hvor de praktiske procedurer gåes mere grundigt igennem, og prisen bliver da ca. 7.500 kr. + moms.
Prisen er som regel tjent ind igen i løbet af få måneder.
Ahlgade 26 1 tv
4300 Holbæk
Du får gratis lækkert nyhedsbrev med byggetips og viden om byggematerialer, der hjælper dig i valget af produkt til dit byggeri.
Få en redaktionel omtale af dit produkt overfor boligejere og håndværkere. Vi modtager gerne din pressemeddelelse og byggetips.