Philips SOPHO Telefoni system
Keysystem for små og mellemstore virksomheder
Valget er dit
Den indbyggede fleksibilitet i SOPHO IPK gør dig i stand til at indføre IP-telefoni øjeblikkeligt, eller når det er ideelt for din virksomhed. SOPHO IPK giver dig sikkerhed, øget produktivitet, reducerede omkostninger og styrker din virksomheds samlede ydeevne.
Få valgfrihed og beskyt din investering på samme tid
SOPHO IPK (Internet Protocol Key System) er en alsidig kommunikationsplatform fra Philips. Den gør dig i stand til at nyde de mange fordele ved IP-telefoni som følge af et konvergeret lyd- og datanetværk – fremtidens professionelle kommunikationsform. SOPHO IPK tilbyder dig valget mellem traditionel telefoni, IP-telefoni eller en kombination af begge. Alt i samme system. Dermed får du frihed til at indføre IP-telefoni, når og hvor du har behov, hvilket beskytter din investering i fremtiden.
SOPHO IPK er et avanceret system med mere end 200 faciliteter inklusiv Computer Telephony Integration (CTI), least-cost routing (LCR),ACD-grupper, ISDN-2 og ISDN-30 bylinier og selvfølgelig IP-telefoni. Systemet er designet til at møde dine kommunikationsbehov både i dag og i fremtiden, da det kan udvides i takt med din forretning.
SOPHO IPK – IP-telefoni uden kompromiser
• Facilitetsrig telefoni – mere end 200 traditionelle PBX-faciliteter
• Fremragende LAN peer-to-peer IP-tilslutning
• Krystalklar talekvalitet med trådet og trådløs adgang
• Skalérbar – nem at udvide op til ca. 100 lokalnumre pr. node
• Facilitets-transparens inden for node-til-node-netværk (op til 255 noder)
• Windows-baseret systemadministration, både for tekniker og slutbruger
• Åben for standard-grænseflader, bl.a. H.323 og SIP
• Understøtter traditionel kredsløbsswitching til digital og analog telefoni
• Understøtter hele rækken af Philips Dterm telefonapparater
Mange web-enablede telefoni-applikationer:
• Contact@Net – En familie af web-optimerede applikationer til multimedia contact centre
• Messenger@Net – En familie af web-optimerede applikationer for tekstbeskeder og -faciliteter
• MyBusiness@Net – En all-in-one web-optimeret applikation for alle typer af telefonfaciliteter (f.eks. attendant-funktonalitet, smart call-center osv.)
• Management@Net – En familie af web-optimerede applikationer til håndtering og vedligeholdelse af centralens database og FDCR-output
• MyMail@Net – En web-optimeret applikation til voicemail-beskeder og voicemail-opsætning
• iSMobile@Net – Trådløse DECT-løsninger
Omkostningsbesparende
Reducering af omkostninger er vigtig for enhver virksomhed og ofte altafgørende for små og mellemstore virksomheder. Philips tilvejebringer brugbare værktøjer, der hjælper dig med at styre dine omkostninger og nå dit mål.
Least cost routing (LCR): Automatisk kalddirigering ved at anvende den mindst kostbare rute baseret på tidspunktet, dagen i ugen, weekenden eller ferie.
Integreret konferencekald: Gør dig i stand til at afholde password beskyttede konferencekald af høj kvalitet uden investering i dyrt eksternt udstyr.
Altid on-line: Tid er penge, og tabt tid betyder mistede indtægter. SOPHO IPK leveres med batteri-back-up, så virksomheden kan fortsætte i tilfælde af strøm-svigt. Herved er det ikke nødvendigt at investere i dyre, separate batterier.
Delte ressourcer: En enkeltstående SOPHO IPK understøtter op til 120 lokalnumre (traditionel og IP) samt 64 bylinier. Ydermere understøtter SOPHO IPK’s skalérbare netværksegenskaber op til 255 centraler i netværk.
I netværkssituationer er delingen af ressourcer vitalt for at optimere investeringerne. Eftersom VoIP-(Voice over Internet Protocol) byliniekortet ruter opkald gennem IP-netværket kan langdistancekald, vedligeholdelsesomkostninger og de samlede omkostninger ved at eje systemet reduceres.
En SOPHO IPK i netværk (med SOPHO IPK eller SOPHO 2000 IPS) muliggør brugen af centraliseret telefonsvarer, automatisk omstilling og debitering, hvilket giver øjeblikkelig afkast af investeringen. Endelig anvender SOPHO IPK ligesom SOPHO 2000 IPS Dterm telefonapparatserien. Herved har du mulighed for at dele udstyr med dine andre lokationer.
For at øge produktiviteten i din virksomhed tilbyder Philips også en suite af applikationer til SOPHO IPK.
Produktivitet
Med Unified messaging – hvor e-mails, telefonsvarebeskeder og fax samles i én inbox – bliver de ansatte i stand til at tilgå og styre informationer mere effektivt. De ansatte behøver ikke længere gå til fax’en flere gange om dagen og huske at checke deres telefonsvarebeskeder. Ved blot ét klik er alle beskeder vist på skærmen. Faciliteter i SOPHO IPK som ACD, Automatisk Omstilling og andre applikationer gør dig i stand til at rute kald effektivt, hvorved de ansattes reaktionstid og samlede ydeevne forbedres.
Forbedret kontakt
Philips tilbyder et varieret udbud af valgmuligheder, der forstærker kontakten mellem din virksomhed og markedet. Disse omfatter specielle omstillingsfunktioner indbygget i Dterm telefon-apparaterne eller et pcbaseret omstillingskonsol. Begge er designet til at blive betjent intuitivt og nemt, hvilket resulterer i maksimal effektivitet og fremstiller virksomheden som effektiv og velorganiseret.
Sikkerhed i systemet
Det er nødvendigt for enhver IP-enablet løsning at finde den korrekte balance mellem sikkerhed og åbenhed over for markedsstandarder. SOPHO IPK fuldender denne balance. Den er sikret ved et proprietært styringssystem men har et Open Application Interface (CTI), der vil sige en grænseflade mod standardiserede tredjepartsenheder eller -applikationer.
Sikkerhed på lokationen
For at sikre sig mod uautoriseret adgang til virksomhedens område eller sektioner heraf tilbyder SOPHO IPK muligheden for brug af adgangskontrol via dørtelefoner og et dørtelefon-frakoblingsrelæ. Dørtelefonen sender besked til en sikkerhedsstation (eller gruppe af stationer), og dørtelefon-frakoblingsrelæet kan blive udløst fra Dterm-telefonapparatet ved blot et enkelt klik på en softkey.
Desuden tillader SOPHO IPK’s debitering med kontokoder facilitet at spore længden af telefonkald, mens spærring med password kan anvendes til at forhindre uautoriseret opkald.
Vil du høre mere så kontakt vores Torben Lundager på telefon 43 500 600 mail tlu@neuco.dk eller Hans Natorp på 43 500 601 eller mail hna@neuco.dk
Usserød Kongevej 80
2970 Hørsholm
Du får gratis lækkert nyhedsbrev med byggetips og viden om byggematerialer, der hjælper dig i valget af produkt til dit byggeri.
Få en redaktionel omtale af dit produkt overfor boligejere og håndværkere. Vi modtager gerne din pressemeddelelse og byggetips.