For de fleste virksomheder er der attraktive fordele ved at skrifte til ip-telefoni. Få overblik over muligheder og fordele. Og se hvorfor det kan betale sig at vælge TDC som din leverandør.
Med ip-telefoni fra TDC bliver din virksomheds løsning er baseret på gennemtestet teknologi. Du får en løsning, der er tilpasset netop din virksomheds behov.
Introduktion til ip-telefoni
Ip-telefoni betyder, at telefoni og datatrafik samles i ét netværk, så også telefonsamtalerne føres over virksomhedens datanetværk.
For de fleste virksomheder giver ip-telefoni en række fordele, både økonomisk og ved service og vedligeholdelse af systemet.
Ip-telefoni giver helt nye muligheder for kommunikation internt og eksternt.
Fordele
Ip-telefoni tilbyder et væld af nye muligheder, der kan give
forretningsmæssige fordele.
Fordele du opnår ved ip-telefoni er f.eks:
– Omkostningsbesparelse
– Effektivisering
– Fleksibilitet
– Optimering af kundeservice
Omkostningsbesparelse
I får gratis telefoni mellem filialer, hovedkontoret og hjemmearbejdspladser.
Besparelser på it-resourser fordi der kun er ét netværk at drive og servicere. I sparer på administration og drift, når løsningen bliver hosted. Brugerne af ip-systemet kan holde telefonmøder billigt via datanetværket.
Effektivisering
Ip-telefoner er software-baserede og kan opdateres centralt uden udskiftning af hardware. Kan integreres med e-mail-program og kalender. Mulighed for bl.a. “click to dial”.
Omstilling på tværs af geografiske spredte afdelinger. Via pc og webcam kan medarbejderne holde effektive videomøder. Mulighed for at sende en besked over ip-telefonen, hvis en kollega er optaget.
Instant message
Avanceret køfunktion. Gruppering og styring af opkald. Velkomsthilsen, kø-besked og overblik over ventende samtaler.
Fleksibilitet
Medarbejderne kan nemt flytte rundt ved at tilslutte deres ip-telefon til ét af virksomhedens netværksstik. Med trådløse ip-telefoner bliver I mere fleksible og tilgængelige. I kan kontaktes, uanset hvor I befinder jer i virksomheden eller på hjemmearbejdspladsen.
Nem oprettelse, ændring og sletning af brugere på netværket – også hjemmearbejdspladser.
Differentiering af funktioner til den enkelte medarbejder gøres nemt og hurtigt via et webbaseret administrationsmodul.
Optimering af kundeservice
Spar tid og optimér serviceoplevelsen. I får automatisk kundedata op på skærmen ved opkald. Med unified messaging får I styr på beskederne. E-mails samt telefonbeskeder bliver organiseret i indbakken. Intelligent kundeservice dirigerer automatisk opkald videre til den næste ledige medarbejder.
Med webbaseret pc-omstilling kan receptionisten se, hvem der er optaget, og hvem der er ledig.
Usserød Kongevej 80
2970 Hørsholm
Du får gratis lækkert nyhedsbrev med byggetips og viden om byggematerialer, der hjælper dig i valget af produkt til dit byggeri.
Få en redaktionel omtale af dit produkt overfor boligejere og håndværkere. Vi modtager gerne din pressemeddelelse og byggetips.