Anlæg & Haveservice V/ Peter Hansen

”Vi skal have glade kunder hver gang”

Fliser og sten | Skrevet af Søren Pedersen d. 28. maj 2018

Hos Anlæg & Haveservice V/ Peter Hansen er målsætningen altid den samme: Kunden skal være glad og tilfreds hver eneste gang.

Den type målsætning ser altid godt ud på papir og er gratis at melde ud, men hos Anlæg & Haveservice V/ Peter Hansen har de beviser på, at arbejdet altid udføres til kundens tilfredshed. Det vidner titlen som Årets Brolægger i 2018 samt en høj tilfredshedscore og Elite Smiley på www.anmeld-haandvaerker.dk om.

Hos virksomheden er den klare vision altid med som en del af de værktøjer, der skal sikre et fortsat omdømme som kvalitetsbevidste og fagligt stolte. Peter Hansen angiver selv tilfredse kunder som den klart bedste anbefaling af firmaet, og af samme årsag er virksomheden faktisk nødt til at sige nej tak til arbejde i ny og næ. Ganske enkelt fordi, der skal være tid til at udføre arbejdet ordentligt, hvad end det drejer sig om at etablere nye anlæg og grønne områder eller lægge fliser, sten og meget andet. ”Vi skal jo have glade kunder hver gang”, fortæller Peter Hansen.

Altid kunden i fokus

Når personalet hos Anlæg & Haveservice V/ Peter Hansen går på arbejde, har de altid kunden i fokus. Det er meget vigtigt, at kunden får en professionel totaloplevelse, der starter fra første samtale og følges helt til dørs.

Da kunden altid forventer kvalitetsarbejde på baggrund af de flotte anmeldelser på portalen Anmeld Håndværker, går virksomheden meget op i at sikre, at de overrasker positivt på øvrige parametre som kommunikation og aftale. Kunden oplever derfor, at aftalen altid bliver overholdt, mens der også følger en klar handlingsplan for, hvordan arbejdet gribes an og hvilke faser, der udføres på hvilke dage, når arbejdet står på. Opstår der noget uforudset, bliver kunden altid informeret, så han eller hun er ajourført i arbejdsgangen og den forventede deadline. Det kan være helt udslagsgivende for kundetilfredsheden, fortæller Peter Hansen:

”Vi ved jo, at kunden ikke altid er hjemme, når vi arbejder. Det forhindrer dog ikke deres tanker i at fokusere på, hvad der mon foregår derhjemme. Vi sørger derfor altid for at gøre kunden tryg i kraft af god kommunikation. Det behøver ikke være meget, men blot en SMS, der fortæller, at i dag har vi gjort dét og dét, mens morgendagen bliver sådan og sådan. På den måde er de altid med i planen, og det giver tryghed, hvilket er en del af den gode kundeservice, vi ønsker at være kendt for”.



Anlæg & Haveservice V/ Peter Hansen

Kontaktoplysninger

Nygårdsvej 172
4700 Næstved

E-mail: pfhrust@stofanet.dk Telefon: 2122 2697